dimecres, 24 d’octubre del 2012

EL MIC DEL GUILLEM

 
El Guillem és el fill mitjà de la Laia, i amb la Laia fa molt anys que ens coneixem. Per això sé perfectament que és una mica despistada.
 
 
Quan em va trucar per demanar-me el pastís del Guillem ho va fer amb tant poc temps que per un moment vaig pensar en dir-li que no el podria fer. Però només va ser un moment, perquè em feia molta il·lusió.
 
 
I a més a més, conscient del poc temps, la Laia em va donar carta blanca. Tinc molta sort de tenir amics que confien tant en les coses que faig.
 
 
El protagonista del pastís és el Mic del Club Super 3, un personatge amb el qual el Guillem gaudeix molt.
 
 
Només he trobat un petit problema: que volia escriure el nom del mateix estil de les lletres del Mic, però el pastís és petit (12 cm. de diàmetre) i les que he fet semblen una mica desproporcionades.
 
 
Però a la Laia li ha agradat molt i estic segura que el Guillem ha estat molt content.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...