dilluns, 11 de març del 2013

UN ESQUIADOR AL MÓN DE MINECRAFT

 
La setmana passada va ser l’aniversari del meu nebot gran, l’Arnau. Ja veieu que porto un mes carregadet d’aniversaris. En realitat tenim sis en trenta-quatre dies. Encara no ha passat un que ja has d’anar pensant en el següent. Una bogeria!

[cast.] La semana pasada fue el cumpleaños de mi sobrino el mayor, Arnau. Ya veis que llevo un mes cargadito de cumpleaños. En realidad tenemos seis en treinta y cuatro días. Todavía no ha acabado uno que ya tienes que ir pensando en el siguiente. ¡Una locura!



Primer vaig fer un pastís petit per celebrar a casa amb els seus pares i el seu germà. Com que a l’Arnau li agrada molt esquiar i ho fa prou bé, la broma va ser un pastís amb un esquiador estrellat. Però un esquiador vestit com ell. I el millor de tot és que  quan va veure el pastís es va reconèixer ràpidament!

[cast.] Primero hice un pastel pequeño para celebrar en casa con sus padres y su hermano. Como a Arnau le gusta mucho esquiar y se le da bastante bien, la broma fue hacer un pastel con un esquiador estrellado. Pero un esquiador vestido como él.¡ Y lo mejor de todo es que cuando vio el pastel se reconoció rápidamente!



I el pastís havia d’anar acompanyat de galetes, si o si. Vaig seguir amb el tema dels esports de neu: un trineu i planxes de snowboard.

[cast.] Y el pastel tenía que ir acompañado de galletas, sí o sí. Seguí con el tema de los deportes de nieve: un trineo y planchas de snowboard.



Per a la festa d’aniversari amb els amics, la meva germana em va dir que volia que la temàtica fos sobre Minecraft. I què carai és això? Doncs un videojoc, què si no?

Minecraft es basa en la construcció d’un entorn tridimensional format per cubs que representen diferents materials, com ara terra, roca, ferro, or, diamant, aigua, etc. Tot, absolutament tot, són blocs cúbics. Us asseguro que al final gairebé somiava en quadriculat.

[cast.] Para la fiesta de cumpleaños con los amigos, mi hermana me dijo que quería que la temática fuera sobre Minecraft. ¿Y qué caray es eso? Pues un videojuego, ¿qué si no?

Minecraft se basa en la construcción de un entorno tridimensional formado por cubos que representan diferentes materiales, como tierra, roca, hierro, oro, diamante, agua, etc. Todo, absolutamente todo, son bloques cúbicos. Os aseguro que al final casi soñaba en cuadriculado.




D’una banda, amb l’ajuda de la meva germana, hi havia un pastís amb un dels personatges del joc i amb el nom de l’Arnau amb la cal·ligrafia del logo del joc.

[cast.] Por un lado, con la ayuda de mi hermana, había un pastel con uno de los personajes del juego y con el nombre de Arnau con la caligrafía del logo del juego.



Després hi havia quatre mini-pastissos que representaven cubs de diferents materials. L’Arnau va demanar un tros de diamant i primer ens va haver de dir quin era, és clar.

[cast.] Después había cuatro mini tartas que representaban cubos de diferentes materiales. Arnau pidió un trozo de diamante y primero tuvo que decirnos cuál era, claro.



Per acabar, i pensant més en els adults, vaig fer galetes de mantega de 3 centímetres decorades amb fondant i  que formaven un pòster amb alguns dels dolents del joc. I va ser un encert, no només perquè tan petites eren molt llamineres i van desaparèixer en un no res, sinó que vaig poder callar la boca al meu nebot que es queixava que no havia fet el Creeper, un dels dolents, i resulta que sí, que era el personatge verd del mosaic de galetes.

[cast.] Para acabar, y pensando más en los adultos, hice unas galletas de mantequilla de 3 centímetros decoradas con fondant y que formaban un poster con algunos de los malos del juego. Y fue un acierto, no sólo porque tan pequeñas eran muy golosas y desaparecieron en nada, sino que pude callar la boca a mi sobrino que se quejaba que no había hecho a Creeper, uno de los malos, y resulta que sí, que era el personajes verde del mosaico de galletas.



Un èxit!!! Al meu nebot, i a tots els seus amics, els va agradar molt. Segons ell, és insuperable. Bé, pels amants de Minecraft, potser. Jo encara ho veig tot  “a quadros”.

[cast.] ¡¡¡Un éxito!!! A mi sobrino, y a todos sus amigos, les gustó mucho. Según él, es insuperable. Bueno, para los amantes de Minecraft, quizá. Yo todavía lo veo todo “a cuadros”.



Per molts anys, Arnau!!!

4 comentaris:

  1. Un nevot com el teu es mereix aquesta currada i més, m'ha encantat! Quants detalls hi ha en aquest joc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hummmmmmmmmm, per cert, les galetes també les he provades, m'he ha guardat dues la teva germana. Què bé!

    ResponElimina
  2. Molt bé, quina feinada!! el pastís de l'esquiador estrellat és molt graciós!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Però la feina es va veure compensada en veure la casa de l'Arnau. Gràcies!

      Elimina

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...