dijous, 22 de novembre del 2012

FESTA MAJOR PER LA LAURA



Ja fa unes setmanes que vaig fer aquest pastís, però un dia per l’altre no trobava mai el moment de publicar-lo.

La Sandra és la cunyada de la Laura i em va demanar que li fes un pastís amb el tema de la Festa major. Però calia afegir una petita cosa: la Laura està embarassada i volia que algun detall ho reflectís al pastís. És per això que hi ha un xumet.
 
 
Com era un pastís petit, ja que celebraven dos aniversaris i tindrien dos pastissos, només vaig fer tres figures: els gegants de Vilanova, com em va demanar la Sandra, i la Mulassa, perquè vaig pensar que era el que millor quedava amb un xumet. Per aquells que no sigueu de Vilanova, els nens i nenes entreguen el xumet a la Mulassa quan són prou grans. Bé, o quan els pares els hi fan donar, és clar.
 
 
Les figures són una mica dificultoses de fer, perquè no hi ha talladors especials i això obliga a posar en pràctica molta imaginació i buscar recursos. És a dir, agafar un tallador i marcar el cap, per exemple, i continuar amb el cúter i acabar de donar-li la forma, o agafar un altre tallador per marcar una altra part de la figura, i anar fent.
 
 
Després d’uns dies, la cunyada de la Laura em va dir que li havia agradat molt el pastís, i especialment els gegants. Sembla ser que la van sorprendre realment. Ho celebro. Sempre és agradable que agradi el que fas i, més encara, que t’ho facin saber. Gràcies, Sandra!
 
 
I, amb una mica de retard, moltes felicitats, Laura!!!
P.D.: Els dies 1 i 2 de desembre se celebra la Fira de Santa Llúcia de Canyelles i Monsucre presentarà una petita degustació molt nadalenca. Us espero!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...