dilluns, 24 de desembre del 2012

BON NADAL!!!

 
Aquestes dates són sempre especials, o bé perquè es reuneix tota la família, o bé perquè es troben a faltar aquells que ja han marxat.
 
 
I les dues coses passaran aquest Nadal a casa de la meva amiga Susanna: fa molt poc que ja no hi és el seu pare, però avui és l’aniversari de la seva neboda, que arriba a la majoria d’edat.
 
 
Com sempre, m’han demanat que els faci el pastís, i com sempre em donen carta blanca o només un petit suggeriment. Aquesta vegada m’han demanat que fos un brownie de xocolata blanca, de temàtica nadalenca i de color blanc.
 
 
La Susanna és una de les meves millors amigues i aprecio molt tota la seva família, per això m’he esforçat molt en fer un pastís ben maco, que durant una petita estona només pensin en el pastís i l’alegria de l’aniversari de la Bàrbara.
 
 
Potser pateixo una mica de prepotent, però, no és això el que volem tots per a aquells a qui estimem? Que siguin feliços?
 

 
Doncs això, feliç Nadal!!! A tothom que em segueix i que m’anima i felicita, i a tothom que em segueix tímidament i no fa cap comentari. A tothom que entra per primera vegada al bloc, o al facebook, de Monsucre  i li agrada i pensa tornar. I molt especialment a tots aquells a qui estimo i que el dia de Nadal estaran al voltant de la meva taula.
 
 
BON NADAL!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...