dijous, 27 de desembre del 2012

ELS ANIMALS DE LA GRANJA

 
Aquest pastís me’l va demanar la mare de la Gemma per a celebrar el seu aniversari amb els companys de la llar d’infants i els seus pares.
 
 
Un dels temes que em va proposar era aquest, els animals de la granja, perquè amb dos anys ja comencen a reconèixer alguns animals i els sons que fan.
 
 
He de confessar que fent el pastís em vaig anar animant jo sola. A la família tenim una nena de tres anys, per tant tinc molt present quan fa poc li ensenyàvem una vaca o una ovella o un cavall i li preguntàvem: “Què fa la vaca?” I ella feia: “Muuuu!” . “Què fa l’ovella?” I ella feia: “Beeee!”.
 
 
Els records del meu fill ja em queden una mica més llunyans, però aquest joc d’assenyalar un animal i esperar que els nostres infants el reconeguin i facin el so corresponent és un dels més universals.
 
 
El pastís de la Gemma té una vaca, un poquet, un pollet, un mussol, una ovella i un cavall.
 
 
I a sobre, rodejant el nom, un cargol, una abella, una marieta i unes papallones. Crec que només falten les mosques de la vaca.
 
 
A l’Anna, la mare de la Gemma, li va agradar molt. Suposo que és perquè el miris des d’on el miris hi ha alguna cosa, o animal, per veure. És un pastís amb moltes perspectives.
 
 
Per molt anys, Gemma!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...