dijous, 3 de gener del 2013

EL PASTÍS DE LA NORA ÉS DE TOTORO


La Nora és una nena que li tinc un apreci especial perquè és la filla de la Bea, una amiga meva i de la meva germana, amb qui vaig estar treballant un any i mig. Bé, en realitat va ser menys temps perquè entremig va néixer la Nora.


I sabeu qui és en Totoro? Jo tampoc ho sabia fins que vaig haver de fer aquest pastís. Totoro és un esperit del bosc que protagonitza la pel·lícula japonesa “El meu veí Totoro”.

És la història de les filles d’un professor universitari que marxa a viure a prop del bosc. Allà les nenes descobreixen que hi ha éssers que no tothom pot veure, com els esperits del bosc. La filla petita, de quatre anys, queda fascinada quan troba dos petits esperits i s’entossudeix en trobar el rei del bosc, en Totoro.


La Bea tenia un parell d’opcions pel pastís, però finalment es va decidir pel Totoro. I no m’estranya, per què si els pares són uns grans aficionats als còmics i al cinema d’animació, a la nena li agraden personatges i dibuixos que la majoria dels nens no han vist mai.


I si Totoro viu al bosc, el pastís havia de ser un bosc. O al menys intentar-ho.


Una de les imatges que més em va agradar de totes les que vaig veure va ser en Totoro estirat a sobre de les copes dels arbres mirant el cel. Per això he situat els personatges a sobre de les fulles dels arbres, per sobre de la frondositat del bosc.


La Bea em va dir que el pastís havia estat un èxit i que a la Nora li havia agradat molt. Però aquí, entre nosaltres, crec que li va agradar més al pare.

Per molts anys, Nora!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...