dimarts, 15 d’octubre del 2013

GALETES DE TOFFE, POMA I FRUITS SECS



Coneixeu el bloc de Sugarbelle? Doncs no us el podeu perdre. És una noia nord-americana que es dedica sobretot a les galetes decorades amb glassa. Fa coses molt maques i, entre altres, ensenya tècniques i maneres de poder fer un personatge a partir de diferents talladors.

Precisament perquè sempre, o gairebé sempre, les seves publicacions són de galetes decorades, em va cridar l’atenció aquesta recepta. La pinta que tenien les galetes no era per oblidar, i no ho he fet. Vaig desar-la en una carpeta esperant el moment.

I aquí les teniu. Estan boníssimes!

¿Conocéis el blog de Sugarbelle? Pues no os lo podéis perder. Es una chica norteamericana que se dedica sobre todo a las galletas decoradas con glasa. Hace cosas muy bonitas y, entre otras, enseña técnicas y maneras de poder hacer un personaje a partir de diferentes cortadores.

Precisamente porque siempre, o casi siempre, sus publicaciones son de galletas decoradas, me llamó la atención esta receta. La pinta que tienen las galletas no era para olvidar, y no lo he hecho. La guardé en una carpeta esperando el momento.

Y aquí las tenéis. ¡Están buenísimas!




INGREDIENTS:                                         INGREDIENTES:

165 gr. de mantega                                165 gr. de mantequilla
60 gr. de sucre blanca                            60 gr. de azúcar blanquilla

60 gr. de sucre morè                               60 gr. de azúcar moreno
1 ou                                                          1 huevo

½ cullerada de bicarbonat                     ½ cucharada de bicarbonato
aroma de vainilla                                     aroma de vainilla

½ cullerada de pasta de toffe                ½ cucharada de pasta de toffe
un pessic de sal                                       un pellizco de sal

270 gr. de farina                                      270 gr. de harina
mitja poma a trossets                             media manzana a trocitos

150 gr. d’ametlles i nous                        150 gr. de almendras y nueces
1 cullerada de sucre morè                      1 cucharada de azúcar moreno

dolç de llet                                               dulce de leche
xocolata desfeta                                      chocolate deshecho




PREPARACIÓ:

Engegar el forn a 160º. Passar per sedàs la farina, el bicarbonat i la sal i reservar. Tallar la poma en trossets petits i barrejar amb una cullerada de la farina passada pel sedàs i reservar. En un bol posem les fruits secs trossejats i barrejats amb una cullerada de sucre morè i reservem.

Batre la mantega i el sucre. Afegir l’ou, l’aroma de vainilla i la pasta de toffe i continuar batent. Incorporar la farina i, quan estigui ben integrada, també la poma.

Fer boles de massa i arrebossar-les amb la barreja de fruits secs i sucre morè. Penseu en no fer les boles massa grans perquè després al forn s’expandeixen.

PREPARACIÓN:

Encender el horno a 160º. Tamizar la harina, el bicarbonato y la sal y reservar. Cortar la manzana en trocitos pequeños y mezclar con una cucharada de la harina tamizada y reservar. En un bol ponemos los frutos secos troceados y mezclados con una cucharada de azúcar moreno y reservamos.

Batir la mantequilla y el azúcar. Añadir el huevo, el aroma de vainilla y la pasta de toffe y continuar batiendo. Incorporar la harina y, cuando esté bien integrada, también la manzana.

Hacer bolas de masa y rebozarlas con la mezcla de frutos secos y azúcar moreno. Tened en cuenta no hacer las bolas muy grandes porque después dentro del horno se expanden.




Posar les galetes al forn durant 15-17 minuts. Quan es treguin del forn, encara calentes, amb una cullera pressionar al mig de la galeta i deixar refredar sobre una reixeta. Un cop fredes, omplir amb dolç de llet la impressió i fer un dibuix a sobre amb xocolata blanca i negra desfeta.

Poner las galletas en el horno durante 15-17 minutos. Cuando se saquen del horno, aún calientes, presionar con una cuchara en el medio de la galleta y dejar enfriar sobre una rejilla. Cuando estén frías, rellenar con dulce de leche el hueco y hacer un dibujo por encima con chocolate deshecho blanco y negro.




I procureu no menjar-vos-les totes d’una vegada i repartir. Bon profit!

Y procurad no coméroslas todas de una vez y repartir. ¡Qué aproveche!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...