dimarts, 17 de juliol del 2012

CAPSETES DE GALETES


La meva mare i la meva germana es diuen igual, Carmen, i pel seu sant els volia fer alguna cosa especial.


Les capses fetes amb galetes no són una cosa molt habitual i no estan gens vistes, però jo tenia ganes de fer-ne una. Bé, de fet han estat dues, una per la meva mare i una per la meva germana.


Ha estat un projecte difícil, començant per les mides de les peces que fossin proporcionals, i acabant per les tècniques de decoració que utilitzava per primera vegada. Tot un repte, però elles s’ho mereixen.


La capsa està tota decorada amb glassa, blanca i rosa. Només he afegit unes petites flors de fondant blanc perquè les cantonades quedessin més acabades.


Les parets i la tapa estan decorades amb una tècnica anomenada “brush embroidery”, una cosa així com “brodat al pinzell”. I el centre de la tapa amb una decoració que imita el brodat en punt de creu. La meva mare és modista de tota la vida i s’entusiasma amb qualsevol cosa relacionada amb el fil i l’agulla, ja siguin puntes de coixí, patchwork, o un brodat a màquina.


Per ser les primeres capses no han quedat malament, encara que jo hi veig molts defectes. Però elles, que m’estimen, segur que els passen per alt. A més a més, al final la capsa desapareixerà perquè se la menjaran.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...