dimarts, 10 de juliol del 2012

FELICITATS PER APROVAR!!!


La meva germana ha acabat la carrera!!! Bé, de fet és la segona, però aquesta li ha costat molt i molt i molt més.


I no és que aquesta carrera sigui molt més difícil que la primera, sinó perquè aleshores estava soltera i vivint a casa dels pares i ara està casada, té dos nens, treballa 35 hores setmanals  i ha hagut de fer els cursos sencers per poder acabar la carrera aquest any (el curs vinent la modifiquen i hauria trigat el doble). Ara ja s’entén per què ha costat tant, veritat?


De fet, durant aquest temps, la Carme no ha existit gairebé per ningú. I ara podrem tornar a gaudir d’ella.


Els cupcakes els he fet, ho he de confessar, més pensant en els meus nebots que en ella, perquè sé que la Carme no té problema amb el dolç. Són de vainilla i a la crema de mantega li he afegit xocolata amb llet desfeta.


Però amb el colorant m’he decebut una mica. Fa poc vaig comprar el color turquesa de Wilton especialment per aquesta ocasió i el resultat final semblava més aviat un blau cel.


Potser és que he posat poc colorant, però jo volia una tonalitat semblant al color de Tifany’s, com si els meus pastissets fossin petites joies (digue’m modesta).


El millor de tot és que, per casualitat, li he regalat un parell d’hores després que li diguessin les notes. Enhorabona!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...