dimecres, 22 d’agost del 2012

GALETES D'ANGRY BIRDS


El 19 d’agost va ser el sant del meu nebot Magí i li vaig fer unes galetes sobre el joc dels Angry Birds.


Li encanten aquests ocellots i coneix tots els personatges i tots els jocs, cosa que no li passa a la seva tieta, o sigui, jo. Vaig haver de buscar-ho i jugar una mica per veure què li podia fer. I vaig descobrir que el joc consistia en enderrocar unes construccions amb un tirador i uns ocellots malhumorats.


Vaig començar per la portada del joc, però en comptes del nom del joc, en aquest cas vaig posar el nom del Magí. Per què les lletres fóssim més semblants vaig fer uns petits talls, de manera que semblava que estiguessin desfilades.


I vaig passar a fer els personatges. Primer els angry birds, de diferents colors i diferent mida de bec.


Però com que els nens són així, i més encara el meu nebot, em va especificar que havia d’haver fet tres de color blau, perquè al joc, quan cliques a la pantalla, en surten tres.


Després els divertits porquets verds.


Que també va fer el comentari de què faltava el porquet del casc. Aquí ja vaig dubtar si volia corregir-me un error o senzillament volia tenir més galetes.


El cas és que li van agradar molt i la seva mare el va haver de frenar perquè no les mengés totes de cop.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...