diumenge, 19 d’agost del 2012

UN PASTÍS EN DEGRADAT


El degradat està de moda en el món del sugarcraft i he aprofitat per a utilitzar aquesta tècnica en un pastís per a la família, cobrint un pa de pessic amb crema de mantega tenyida de color groc.


Amb la calor de l’estiu és difícil fer un pastís cobert de crema de mantega  perquè es desfà molt fàcilment, però si el fas per a casa teva, només cal treure’l de la nevera cinc minuts abans de menjar-lo. L’única pega és que el pa de pessic no estarà tant esponjós.


Aquesta tècnica imitant pètals és més senzilla del que sembla i el resultat és espectacular. Només cal fer-ho amb cura i paciència, cosa que no vaig complir gaire bé, perquè amb la calor que feia temia que la crema es convertís en un batut i vaig anar una mica ràpida.


El colorant que vaig utilitzar és el Melon de Sugarflair, però només per a les dues línies de groc. La línia més blanca, la superior, és la crema de mantega al natural, perquè vaig pensar que la tonalitat que tenia sense colorant ja quedava bé.


El pastís va ser un èxit. Especialment pels petits de la família. La nena es va menjar la rosa de fondant de la part superior com si fos una llaminadura, i el petit de dos anys va demanar més pastís quan es va acabar ell el tros que li va tocar al seu pare.


De tota manera no sé què em va fer més il·lusió, si que els agradés el pastís o que estiguéssim tots junts per menjar-lo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...