dimecres, 26 de setembre del 2012

ESTELS I ESPURNES

 
 
Els estels m’encanten, siguin com siguin, i per això tenia moltes ganes de fer-los servir per a guarnir uns cupcakes. Quan l’altre dia vaig anar a buscar essència de vainilla i vaig veure un pot de sucre de color daurat, no em vaig poder estar de comprar-lo sense una idea concreta, i abans d’arribar a casa ja pensava en els estels.
 
 
Bé, ja tenia el motiu. Ara només calia decorar els cupcakes, però amb quina boquilla? Doncs amb totes, inclús amb la de pètals que encara no havia estrenat.
 
 
Amb la d’estrella oberta he començat al centre i he anar girant com les agulles del rellotge cap a fora. On he acabat amb la mànega he posat tres estels de fondant  i he posat una mica de sucre daurat per sobre.
 
 
Amb la mateixa boquilla he anat fent petites muntanyetes per sobre del cupcake. I a sobre, els estels i el sucre daurat.
 
 
I també amb la boquilla d’estrella oberta he cobert el cupcake amb petites rodones en el sentit de les agulles del rellotge, cobertes igualment amb el sucre i els estels.
 
 
Continuant amb la mateixa boquilla, he començat per la part de fora del cupcake i cap al centre en el sentit contrari de les agulles del rellotge.
 
 
I també he fet servir altres boquilles. Amb la rodona més gran he fet el mateix moviment que a les anteriors magdalenes, però en sentit contrari.
 
 
I he estrenat la boquilla de pètals. He anat fent uns de grans al voltant del cupakes, de manera que el cobrien sencer, i a sobre he fet uns de més petits. Decorat per sobre, evidentment, amb el sucre daurat i els estels de fondant.
 
 
La meva favorita ha estat la de pètals. Per ser la primera vegada que la feia servir m’ha quedat prou bé, no?
 
 
Els he servit de postres el diumenge. I han sobrat perquè a casa no són gaire llaminers (jo sí, que consti), però a la tarda han vingut els meus nebots i per berenar han volat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...