dilluns, 25 de febrer del 2013

L'ANIVERSARI D'UN PETIT GRAN CULÉ

 
El meu nebot Magí ha celebrat aquest cap de setmana el seu aniversari: divendres a casa i diumenge amb els seus amics de l’escola. I la seva tieta, jo, s’ha encarregat de l’apartat llaminer, és clar.
Encara recordo les meves festes infantils. Eren sempre pel meu sant, al juliol, a la terrassa de casa, amb entrepans i Fanta de taronja. I recordo també molt especialment els regals: llibres. M’encantaven Los cinco i Las mellizas en Santa Clara.
Ara m’han canviat una mica els gustos, evidentment, però em segueix agradant que em regalin llibres.
[cast.] Mi sobrino Magí ha celebrado este fin de semana su cumpleaños: el viernes en casa y el domingo con sus amigos de la escuela. Y su tía, yo, se ha encargado del apartado goloso, claro.
Aún recuerdo mis fiestas infantiles. Eran siempre para mi santo, en julio, en la terraza de casa, con bocadillos y Fanta de naranja. Y me acuerdo también muy especialmente de los regalos: libros. Me encantaban Los cinco y Las mellizas en Santa Clara.
Ahora me han cambiado un poco los gustos, evidentemente, pero me sigue gustando que me regalen libros.



Al Magí, però, li fascina el futbol i les consoles. Bé, com la majoria de nens avui. Per això la seva festa i els seus regals han estat futboleros.

[cast.] A Magí, sin embargo, le fascina el futbol y las consolas. Bueno, como la mayoría de niños hoy. Por eso su fiesta y sus regalos han sido futboleros.



Per celebrar el seu aniversari amb els de casa li vaig fer un brownie de xocolata blanca farcit de ganache de xocolata negra. I com que li agraden més les galetes que els pastissos, la decoració del voltant van ser galetes, amb la senyera de Catalunya, la del Barça i amb forma de pilotes.

[cast.] Para celebrar su cumpleaños con los de casa le hice un brownie de chocolate blanco relleno de ganache de chocolate negro. Y como le gustan más las galletas que los pasteles, la decoración de alrededor fueron galletas, con la bandera de Cataluña, la del Barça y con forma de pelotas.



Per la festa amb els amics, i amb l’ajuda de la meva germana (la mare de la criatura), vàrem fer-li dos pastissos com dues samarretes de futbol: la que ell porta amb l’equip de l’escola i una del Barça.

[cast.] Para la fiesta con los amigos, y con la ayuda de mi hermana (la madre de la criatura), li hicimos dos tartas como dos camisetas de futbol: la que él lleva con el equipo de la escuela y una del Barça.



I a més a més, vaig fer-li unes galetes amb gust a vainilla, tenyides de verd i que després vaig decorar amb glassa de color blanc com si fossin les línies d’un camp de futbol.

[cast.] Además, le hice unas galletas con gusto a vainilla, teñidas de verde y que después decoré con glasa de color blanco, como si fueran las líneas de un campo de futbol.



Pastís va sobrar, perquè finalment no van venir tots els nens, però les galetes van desaparèixer mentre es tallaven els pastissos.

[cast.] Pastel sobró, porque al final no vinieron todos los niños, pero las galletas desaparecieron mientras se cortaban las tartas.



Per molts anys, Magí!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...