dijous, 14 de juny del 2012

CLUB DE LECTURE EN FRANÇAIS JOM


A la meva ciutat hi ha dues biblioteques, l’Armand Cardona Torrandell (un pintor local) i la Joan Oliva Milà (bibliotecari i fundador d’una impremta). Durant 18 mesos vaig estar treballant a la Cardona i la veritat és que ho vaig gaudir molt, no només per la feina que era molt enriquidora, sinó també pels fantàstics companys que vaig tenir i que van ser els primers “tastadors” de les meves aventures rebosteres.
Per això m’ha fet tanta il·lusió fer aquest encàrrec.

       
A les dues biblioteques hi ha diferents clubs de lectura que, per aquells que no ho sàpiguen, són un grup de persones que es reuneixen un cop al mes per comentar la lectura proposada. I a la Joan Oliva hi ha un club de francès.


El “Club de lecture en français” de la biblioteca Joan Oliva comenta les lectures de llibres en francès amb l’objectiu de perdre la por a parlar en francès tot conversant amb els participants.


El darrer dia de trobada d’aquesta temporada, la responsable del club, l’Esther, va voler oferir a tots els participants una cosa especial i per això em va encarregar aquestes galetes. Només em va demanar que la decoració estigués relacionada amb la bandera francesa i els llibres. Però jo vaig afegir la torre Eiffel i l’arc de triomf de Paris: és que hi ha res més francès?


Pel que fa als llibres, vaig esbrinar quins havien llegit aquesta temporada i vaig escriure un títol en cada galeta. Això, potser, és el que més l’hi ha agradat a l’Esther.


I tot amb els colors de la bandera francesa: blau, blanc i vermell.

El dia de la celebració no estava tot el grup, però aquells que si hi eren sembla ser que van adelitar-se amb les galetes. O al menys això transmet la foto, no creieu?

Merci beaucoup, Esther, pour cette opportunité !!! Merci, club de lecture en français  pour l’acceptation de mes cookies!!! Et bon profit !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...