dilluns, 4 de juny del 2012

MACARONS!!!


Finalment m’he decidit a fer macarons. I m’han sortit genials!! Estic molt feliç!
Feia temps que buscava i m’interessava per com es feien, però em feia molt de respecte perquè tothom deia que era difícil agafar-li el punt. En uns llocs parlaven de deixar envellir les clares d’ou, però això no em feia massa gràcia: si sempre hem de tenir cura amb la conservació dels ous, inclús dins de la nevera, com podem deixar unes clares durant 48 hores esperant no sé què? No ho veia clar.

Però la meravellosa Alma del blog Objetivo: cupcake perfecto va publicar una entrada amb els seus macarons, amb clares pasteuritzades,  i assegurant que no eren tan difícils, i em vaig animar, sobretot perquè deia que no calia fer res especial amb les clares.
Et, voilà!


La recepta és senzilla, però té uns quants moments crítics, com quan barregem la farina d’ametlla amb el sucre glas; o quan fem la merenga; o quan afegim l’ametlla i el sucre a la merenga; o controlar bé el temps de repòs; o els minuts que ha d’estar dins del forn;... o quan estan fets i hem de mirar de no menjar-nos-els tots d’una sentada.


La veritat és que són una delícia pel paladar i per la vista, amb tots els colors i combinacions de colors que poden presentar,  així com la combinació de sabors. Realment, són un camp molt obert i molt creatiu.
Aquests els he fet de llimona i de xocolata.

Els de llimona estan farcits de lemon curd i he tenyit la massa amb el colorant melon de Sugarflair. Els de xocolata estan farcits amb una ganache de xocolata negra i no necessiten colorant perquè la massa està feta amb cacau.

Boníssims!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...