dimecres, 2 de maig del 2012

CUPCAKES DE XOCOLATA BLANCA


Ja veieu que la xocolata blanca és el meu ingredient estrella. La veritat és que és el preferit del meu fill i això m’ha fet utilitzar-lo més que cap altre. Evidentment, quan la Bea em va demanar uns cupcakes i em va suggerir la xocolata blanca, la resposta va ser rotunda: si.



Estan fets amb una recepta de magdalenes a la qual li afegeixo gotes de xocolata blanca. Queden super melosos! I per decorar-los seguim amb la xocolata blanca, imitant la imatge tradicional del cupcake.



Com que la Bea volia dos gustos, també li vaig fer uns de Nutella amb una crema a base de formatge Philadelphia, però el que té xocolata Milka, que està deliciós.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...