dissabte, 5 de maig del 2012

FELICITATS CRISTINA!!!



Aquesta setmana ha estat l’aniversari de la Cristina i, evidentment, li vaig fer el pastís.



Vaig fer un brownie de xocolata blanca farcit amb una mousse de xocolata amb llet.

Quan em vaig plantejar la decoració del pastís ho vaig tenir clar: margarides. O, millor dit, Margaritta.


MargarittaBcn és el nom de la bijuteria que fa la Cristina. Heu d’entrar al seu blog, us agradarà.

El pastís està cobert amb fondant tenyit amb una mica de color ivori per què destaquin més les flors. Al voltant de tot el pastís, i amb el seu nom intercalat, el logo de Margaritta Bcn.


Per sobre continuen les margarides i tres petites abelles, que mai poden faltar entre les flors de primavera. Les abelles estan modelades amb pasta de sucre. I són tres perquè al dinar hi havia d’haver tres nens, la Gemma, el Marc i l’Oriol, els nebots de la Cristina.


El pastís va agradar a tots, des de la petita Gemma, que menjava les floretes, fins al Daniel, que va necessitar repetir vàries vegades per “poder trobar-li el gust”, com deia ell.

El que més em va agradar: veure el que va quedar de pastís (només érem vuit adults, menjant)


Per molts anys Cristina!! Espero que gaudissis del dia tant o més que nosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...