diumenge, 27 de maig del 2012

ARRIBA UN BEBÈ FRANCÈS




Aquest cap de setmana ha vingut família del sud de França i un d’ells és un bebè, el Ruben. I com m’agrada fer galetes de bebè!



Amb el set de talladors de Wilton, que ja he utilitzat altres vegades, només havia de triar els colors. Però aquesta vegada vaig fer un canvi d’última hora quan vaig comprar la capsa on les presentaria, perquè vaig trobar que els colors eren molt dolços per un bebè i creia que les galetes també quedarien molt bé, com així ha estat.


He fet servir el blanc, el blau cel i un verd molt claret. A joc amb la capsa, que té uns ossets en verd i blau.



I finalment vaig guarnir les galetes i la capsa amb cintes, de regal i de roba, també en aquests colors.


Crec que el resultat ha estat força bo, no us sembla? Al menys a l’Anne i el seu petit Ruben els ha agradat molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...