dilluns, 14 de maig del 2012

PRIMERA COMUNIÓ DEL GERARD


El Gerard va fer la comunió diumenge passat. És fill de la meva amiga Olga i quan ella em va demanar que  li fes el pastís, em va fer molta il·lusió.


Només em va demanar que fos un pastís típic de comunió. Però abans de dissenyar-lo, el primer que vaig tenir clar és que faria un farcit amb maduixes, que ara estan tan bones i tan dolces.


Finalment em vaig decidir: un brownie de xocolata negra  farcit amb una crema de formatge amb maduixes naturals.


La decoració del pastís em va costar més. Amb l’Olga tenim molts records i moltes històries i per això volia que el pastís quedés especialment bé. Ha estat tot un repte!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...