dimarts, 8 de maig del 2012

GALETES PER L'ALEIX I PEL XAVI




Una de les primeres coses que vaig comprar quan vaig començar a fer galetes decorades va ser un set de talladors de nadons: un osset, un cotxet de bebè, un cavall balancí i un body. M’agraden molt els dissenys de bebè.



Tenia claríssim quan els faria servir: la meva cosina gran esperava un net i una amiga estava embarassada.




Vaig esperar que la Nany sabés què esperava (un nen), i quan ho vaig saber va coincidir, justament,  amb una bona oportunitat per fer-li les galetes a la meva cosina MariCarmen, que havia tingut el nen al desembre. I com que va resultar que tots dos eren nen, vaig fer servir el mateix disseny de galetes pels dos.



Ah! Per cert, són unes galetes de mantega sense ou, decorades amb glassa i amb les lletres dels noms de fondant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...