Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris bebe. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris bebe. Mostrar tots els missatges

dilluns, 16 de setembre del 2013

MARTINA, CRIS I LEO



M’agraden molt els nens, i més si són de la família, es clar. Les darreres setmanes els més petits han centrat tota la nostra atenció, perquè ha arribat el Leo i ha estat l’aniversari del Cris. I com que sempre aprofito qualsevol excusa per a fer coses dolces,  ells han estat la motivació perfecta.

Ja vaig començar quan feia el taller de macarons, que ja us en vaig parlar aquí. Vaig gosar fer dues propostes de treball de final de curs: una van ser els cupcakes de llimona, molt més elaborada. L’altra van ser uns macarons farcits de crema de moca i decorats amb micro boletes formant el nom de Leo, i decorats amb uns llacets per donar un aire més infantil.

Me gustan mucho los niños, y más si son de la familia, claro. Las últimas semanas los más pequeños han centrado toda nuestra atención, porque ha llegado Leo y ha sido el cumpleaños de Cris. Y como siempre aprovecho cualquier excusa para hacer dulce, ellos han sido la motivación perfecta.

Y empecé cuando hacía el taller de macarons, del cual ya os hablé aquí. Me atreví a hacer dos propuestas de trabajo de final del curso: una fueron los cupcakes de limón, mucho más elaborada. La otra fueron unos macarons rellenos de crema de moca y decorados con micro bolitas formando el nombre de Leo, y decorados con unos lacitos para darle un aire más infantil.


Però aleshores el Leo encara no havia nascut. I malgrat que volia portar algunes galetes a l’hospital, no vaig poder, o sigui que ho vaig deixar per després.

Ja tenia la idea, però quan vaig veure tota la robeta que li tenien preparada ho vaig tenir claríssim. Pantalons, samarretes, pijames,... i sabates, moltes sabates. De totes les mides, o bé per regals de naixement, o bé algunes que li havien passats dels cosinets. Però..... gairebé no tenia mitjons!!!

Vaig entrar a internet i li vaig fer una selecció.

Pero entonces Leo aún no había nacido. Y aunque quería llevar unas galletas al hospital, no pude, así que lo dejé para más adelante.

Ya tenía la idea, pero cuando vi toda la ropita que le tenían preparada lo tuve clarísimo. Pantalones, camisetas, pijamas,… y zapatos, muchos zapatos. De todas las medidas, bien porque eran regalos de nacimiento, bien porque se las habían pasado de sus primitos. Pero…. ¡¡¡casi no tenía calcetines!!!!

Así que entré en internet y le hice una selección.

 
 
Llavors va arribar l’aniversari de qui fins ara era el petit, el Cris. Tres anyets! Però el Cris i la Martina, la seva germana, els tenim una mica lluny, així que vaig preparar unes galetes decorades, les vaig empaquetar amb molt de cura i les vaig enviar per missatgeria. Les va rebre el dia abans del seu aniversari, però tinc entès que només un parell van sobreviure fins a l’endemà.
Entonces llegó el cumpleaños de quien hasta entonces era el pequeño, Cris. ¡¡¡Tres añitos!!! Pero a Cris y Martina, su hermana, los tenemos un poco lejos, así que preparé unas galletas decoradas, las empaqueté con mucho cuidado y las envié por mensajería. Las recibió el día antes de su cumpleaños, pero tengo entendido que sólo un par sobrevivieron hasta el día siguiente.


I com que em sabia greu per la Martina, també ella va rebre una mostra de Hello Kitty.

Y como me sabía mal por Martina, también ella recibió una muestra de Hello Kitty.



Tot plegat en poques setmanes. Però tot fet amb molta il·lusió.

Petonets per la Martina, el Cris i el Leo!!!

Todo en pocas semanas. Pero todo hecho con mucha ilusión.

¡¡¡Besitos para Martina, Cris i Leo!!!



dimecres, 10 d’octubre del 2012

LA LAIA HA FET UN ANYET

 
M’encanta fer coses pels bebès! M’agraden molt els infants i les coses de bebè les trobo molt dolces.
 
 
La mare i l’avia de la Laia ja fa mesos que em van avisar pel pastís del seu primer aniversari, i quan ens vam trobar per parlar-ne va ser tot molt ràpid per què tenim idees semblants.
 
 
Havia de ser un pastís en rosa i blanc i molt de bebè. Ja hi haurà temps més endavant per fer pastissos de personatges de dibuixos.
 
 
La Montse, la mare, em va dir que volia guardar un record del pastís i per això l’osset i l’1 estan junts sobre una base de color blanc, que després he rodejat de floretes.
 
 
I les flors del pis inferior són totes diferents.
 
 
Feliç aniversari, Laia!!!

dimecres, 3 d’octubre del 2012

BABYSHOWER DE LA CAROL

 
A la Carol li falta poc més de quatre setmanes per acabar l’embaràs i les seves amigues li han organitzat un babyshower molt divertit.
 
 
I a mi m’han demanat que fes unes galetes de bebè, només amb la condició que fossin en rosa.
 
 
Les galetes estan decorades amb fondant blanc i rosa, i color carn per la cara de la nena.
 
 
Tot decorat amb petites floretes i alguns repunts marcats.
 
 
Segur que s’ho passen molt bé, perquè elles són molt divertides.
 
 
En aquesta ocasió la Carol tindrà una nena que es dirà Irene i que ha estat molt desitjada.
 
 
Enhorabona, Carol!!!

dijous, 16 d’agost del 2012

CUPCAKES PER A LA LAIA


La Sílvia i la Laia són amigues des de petites i, malgrat que les separen gairebé 500 kilòmetres, encara conserven l’amistat gràcies sobretot a internet. Però aquestes vacances s’han trobat i la Sílvia volia tenir un detall amb la Laia, per això va pensar en uns cupcakes decorats.


La Laia té dos fills i un altre en camí: el Martí, de 6 anys, el Guillem, que en té 2, i tots esperen al Bernat a mitjans de setembre. Per això els cupcakes porten el nom dels tres nens.


I els altres cupcakes porten joguines relacionades amb l’edat de cada nen. La del gran té el Rayo McQueen, una pel·lícula que de ben segur que ja ha vist unes quantes vegades.


La del Guillem té una pilota de fondant pintada amb retolador comestible.


I el cupcake del Bernat té un petit osset de fondant, no de peluix.


El millor de tot és que a la Laia li ha fet molta il·lusió aquest regal.

diumenge, 10 de juny del 2012

HAN BATEJAT LA LAIA


Finalment he pogut fer unes galetes de bebè de nena, per regalar a la Montse i el Miquel Angel, els pares de la Laia, el dia del seu bateig.


I finalment he fet unes galetes amb el set de bebè de Wilton amb rosa i blanc. M’agrada molt aquesta combinació de colors, perquè fa net, veritat?


Però aquesta vegada he afegit dues galetes més: un pitet fet amb un tallador rodó i decorat amb fondant blanc, al qual he afegit uns puntets amb glassa i una floreta, en la línia de tot el conjunt; i un cor, decorat amb glassa i la mateixa floreta en fondant de totes les altres galetes.


Aquesta floreta de fondant ha estat la “font d’inspiració” de tot el conjunt. Tenia clar que el volia fer en rosa i blanc, això si, però quan vaig anar a comprar la cinta per a les bossetes i vaig trobar aquesta (rosa amb unes flors blanques i petites fulles verdes), ho vaig tenir clar.


El bateig ha estat una trobada familiar molt entretinguda. I tots hem gaudit d’una nena tan bona i tan maca com la Laia.

diumenge, 27 de maig del 2012

ARRIBA UN BEBÈ FRANCÈS




Aquest cap de setmana ha vingut família del sud de França i un d’ells és un bebè, el Ruben. I com m’agrada fer galetes de bebè!



Amb el set de talladors de Wilton, que ja he utilitzat altres vegades, només havia de triar els colors. Però aquesta vegada vaig fer un canvi d’última hora quan vaig comprar la capsa on les presentaria, perquè vaig trobar que els colors eren molt dolços per un bebè i creia que les galetes també quedarien molt bé, com així ha estat.


He fet servir el blanc, el blau cel i un verd molt claret. A joc amb la capsa, que té uns ossets en verd i blau.



I finalment vaig guarnir les galetes i la capsa amb cintes, de regal i de roba, també en aquests colors.


Crec que el resultat ha estat força bo, no us sembla? Al menys a l’Anne i el seu petit Ruben els ha agradat molt.

dimarts, 8 de maig del 2012

GALETES PER L'ALEIX I PEL XAVI




Una de les primeres coses que vaig comprar quan vaig començar a fer galetes decorades va ser un set de talladors de nadons: un osset, un cotxet de bebè, un cavall balancí i un body. M’agraden molt els dissenys de bebè.



Tenia claríssim quan els faria servir: la meva cosina gran esperava un net i una amiga estava embarassada.




Vaig esperar que la Nany sabés què esperava (un nen), i quan ho vaig saber va coincidir, justament,  amb una bona oportunitat per fer-li les galetes a la meva cosina MariCarmen, que havia tingut el nen al desembre. I com que va resultar que tots dos eren nen, vaig fer servir el mateix disseny de galetes pels dos.



Ah! Per cert, són unes galetes de mantega sense ou, decorades amb glassa i amb les lletres dels noms de fondant.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...