Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cupcakes. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cupcakes. Mostrar tots els missatges

dimarts, 21 de gener del 2014

NOCES D’OR (Bodas de oro)



El passat 6 de desembre els meus pares van fer 50 anys de casats.

A l’any 1963 aquest dia plovia molt i després de la cerimònia van anar cap a casa, a sopar i a dormir; no van fer cap tipus de celebració. Potser per això els feia tanta il·lusió reunir a la família en una dinar per celebrar les Noces d’Or.

El pasado 6 de diciembre mis padres cumplieron 50 años de casados.

En el año 1963 tal día llovía mucho y después de la ceremonia se fueron a casa, a cenar y a dormir; no hicieron ningún tipo de celebración. Quizá por eso les hacía tanta ilusión reunir a la familia en una comida para celebrar las Bodas de Oro.



Però no només va ser el dinar que esperaven, sinó que els nets els van llegir un poema i els van entregar un ram de núvia i un pomet per la solapa; un amic els va “casar” en una petita cerimònia i una neta d’una neboda va portar uns anells; tothom els va fer regals magnífics, tot i que ells havien dit que no volien res; i vam acabar amb un audiovisual de fotografies que resumia la seva vida. Va ser tot perfecte!

Pero no sólo fue la comida que esperaban, sino que los nietos les leyeron un poema y les entregaron un ramo de novia y un ramillete para la solapa; un amigo los “casó” en una pequeña ceremonia y una nieta de una sobrina les llevó unos anillos; todos les hicieron regalos magníficos aunque ellos habían dicho que no querían nada; y acabamos con un audiovisual de fotografías que resumía su vida. ¡Todo fue perfecto!

 
 
Quan ens van plantejar que els ajudéssim a buscar restaurant per la festa, ningú va parlar del pastís. Es donava per suposat que jo m’encarregava. Aleshores vaig pensar que els podria sorprendre amb una taula dolça, així podria fer un parell de decoracions amb galeta que tenia ganes de fer, a part que tota la família és molt llaminera.
Cuando nos plantearon que les ayudásemos a buscar restaurante para la fiesta, nadie habló de la tarta. Se daba por hecho que me encargaba yo. Entonces pensé que los podía sorprender con una mesa dulce, así podría hacer un par de decoraciones con galleta que quería hacer, aparte de que toda la familia es muy golosa.
 
 
 
El pastís va ser un red velvet amb crema de mantega de vainilla de tres pisos, de color beige i jugant amb el color blanc com a contrast. Al pis superior i a l’inferior, la decoració va ser amb una plantilla i glassa. Al pis d’entremig hi havia les seves inicials daurades sobre una placa de fondant. I rematava la decoració un parell de poms de flors fetes amb pasta de goma.
La tarta fue un red velvet con crema de mantequilla de vainilla de tres pisos, de color beige y jugando con el color blanco como contraste. En el piso superior y en el inferior, la decoración fue con una plantilla y glasa. En el piso intermedio había sus iniciales doradas sobre una placa de fondant. Y remataba la decoración un par de ramilletes de flores hechas con pasta de goma.
 



Altres vegades havia treballat amb plantilles sobre galetes, però mai sobre un pastís. I havia fet algunes flors per a decorar pastissos, però sempre era una de sola, mai fent un ram. Em preocupava el resultat, perquè volia que tot fos perfecte, però finalment va quedar força bé.

Otras veces había trabajado con plantillas sobre galletas, pero nunca sobre una tarta. Y había hecho algunas flores para decorar pasteles, pero siempre era una sola, nunca en un ramo. Me preocupaba el resultado, porque quería que todo fuera perfecto, pero finalmente quedó bastante bien.




A la taula dolça vaig treballar amb els colors blanc, beige, rosa i daurat. Amb un element central que eren les inicials dels seus noms decorades amb paper estampat.

En la mesa dulce trabajé con los colores blanco, beige, rosa y dorado. Con un elemento central que eran las iniciales de sus nombres decoradas con papel estampado.




Us nomeno els dolços de la taula. Alguns ja he publicar la recepta i alguns altres ho faré en les properes setmanes.  Van ser galetes de mantega decorades amb glassa i unes altres amb una plantilla sobre fondant; cupcakes de maduixa amb crema amb gust a cava, y cupcakes de llimona amb crema de llet merengada, i un deliciós brownie de xocolata blanca amb maduixes.

Os nombre los dulces de la mesa. Algunos ya he publicado la receta y otros lo haré próximamente. Fueron galletas de mantequilla decoradas con glasa y otras con una plantilla sobre fondant; cupcakes de fresa con crema con sabor a cava, y cupcakes de limón con crema de leche merengada, y un delicioso brownie de chocolate blanco con fresas.




I també cake pops de galetes oreo amb xocolata blanca; merengues de coco i de violeta; macarons de maduixa farcits de crema amb sabor a cotó de sucre i macarons de canyella farcits amb formatge en crema i praliné d’avellanes; i algunes llaminadures.

Y también cake pops de galletas oreo con chocolate blanco; merengues de coco y de violeta; macarons de fresa rellenos de crema con sabor a algodón de azúcar y macarons de canela rellenos de queso crema y praliné de avellanas; y algunas golosinas.




I dos elements decoratius fets amb galetes: un pastís decorat amb flors de sucre i una galeta decorada amb fondant i que imitava la foto del seu casament.

Y dos elementos decorativos hechos con galletas: una tarta decorada con flores de azúcar y una galleta decorada con fondant y que imitaba la foto de su boda.




Vaig treballar molt dur per fer-ho tot a temps i vaig passar molts nervis perquè volia que tot fos perfecte, però tot va ser compensat amb la cara dels meus pares quan van veure la taula i el pastís.

Trabajé muy duro para hacerlo todo a tiempo y pasé muchos nervios porque quería que todo fuera perfecto, pero todo fue compensado con la cara de mis padres cuando vieron la mesa y la tarta.




dijous, 21 de novembre del 2013

MUFFINS DE XOCOLATA AMB FORMATGE (Muffins de chocolate con queso)


 
Ara he tornat a estar uns setmanes sense passar per aquí i és que em costa molt preparar receptes i tastar coses noves. El cas és que he estat uns mesos a dieta fins a perdre 14 Kg. i això no s’aconsegueix menjant dolços, evidentment. Poc a poc torno al forn, però em costa no menjar-me tot el que faig i la família ja m’ha dit que no volen trobar els quilos que jo he perdut.

Però encara que no ho faci sovint, no puc deixar de fer dolços. I de menjar-los. I com que a la pàgina de facebook de Monsucre hem arribat als 500 seguidors (moltes gràcies!!!), m’he animat a posar-vos una de les meves receptes preferides.

He vuelto a estar unas semanas sin pasar por aquí y es que me cuesta mucho preparar recetas y probar cosas nuevas. Resulta que he estado unos meses a dieta hasta perder 14 Kg. y eso no se consigue comiendo dulces, evidentemente. Poco a poco vuelvo al horno, pero me cuesta no comerme todo lo que hago y la familia ya me ha dicho que no quieren encontrar los quilos que he perdido.

Pero aunque sea de vez en cuando, no puedo dejar de hacer dulces. Y de comerlos. Y como en la página de facebook de Monsucre hemos llegado a los 500 seguidores (¡¡¡muchas gracias!!!), me he animado a poneros una de mis recetas preferidas.

 
 
La recepta d’avui m’encanta. Els muffins estan espectaculars! Però aviso, la gràcia és l’aroma de vainilla. No us sàpiga greu gastar els diners en una bona pasta, emulsió o aroma de vainilla, perquè la diferència és brutal. I qui diu de vainilla, diu de qualsevol altre gust.

La receta de hoy me encanta. ¡Los muffins están espectaculares! Pero aviso, la gracia es el aroma de vainilla. No os sepa mal gastar el dinero en una buena pasta, emulsión o aroma de vainilla, porque la diferencia es brutal. Y quien dice vainilla, dice de cualquier otro sabor.

INGREDIENTS (12 unitats):                   INGREDIENTES (12 unidades):

200 gr. de farina                                     200 gr. de harina

1 tbsp de llevat tipus Royal                   1 tbsp de levadura tipo Royal

½ tbsp de bicarbonat sòdic                   ½ tbsp de bicarbonato sódico

30 gr. de cacau pur                                 30 gr. de cacao puro

1 ou L                                                       1 huevo L

150 gr. de sucre                                      150 gr. de azúcar

80 ml. d’oli d’oliva suau                          80 ml. de aceite de oliva suave

200 gr. de iogurt natural                        200 gr. de yogur natural

 

Per la crema de formatge, preparar la meitat recomanada pel pastís de pastanaga d’aquí.

Para la crema de queso, preparar la mitad recomendada para la tarta de zanahoria aquí.

 

PREPARACIÓ:                                         

Comencem preparant la crema de formatge i la reservem.

Encenem el forn a 180º i preparem les càpsules. Passem pel sedàs la farina, el llevat, el bicarbonat i el cacau tot junt i ben barrejat, i ho reservem en un bol.

Ara toca batre l’ou amb el sucre, l’oli i el iogurt fins que estiguin ben integrats. Afegirem a cullerades la barreja dels ingredients secs fins a tenir una massa homogènia.

Posem una mica de massa dels muffins a les càpsules de paper, a sobre posen una mica de la crema de formatge i cobrim amb una mica més de massa de xocolata. Introduïm al forn uns 20 minuts i després els posem a refredar sobre una reixeta.

PREPARACIÓN:

Comenzamos preparando la crema de queso y la reservamos.

Encendemos el horno a 180º y preparamos las cápsulas. Tamizamos la harina, la levadura, el bicarbonato y el cacao todo junto y bien mezclado, y lo reservamos en un bol.

Ahora toca batir el huevo con el azúcar, el aceite y el yogur hasta que estén bien integrados. Añadiremos a cucharadas la mezcla de los ingredientes secos hasta tener una masa homogénea.

Ponemos un poco de la masa de los muffins en las cápsulas de papel, encima ponemos un poco de crema de queso y cubrimos con un poco de masa de chocolate. Introducimos al horno unos 20 minutos y después los ponemos a enfriar en una rejilla.

 
 
La primera vegada que els vaig fer va ser amb la crema feta només amb formatge i sucre de vainilla, i estaven força bé, però vaig pensar que amb la crema que faig pel pastís de pastanaga, que me la menjo a cullerades, estarien millor. I us ho ben asseguro, són una passada! Només teniu en compte el que us he dit dels aromes.

La primera vez que los hice fue con una crema hecha sólo con queso y azúcar de vainilla, y estaban bastante bien, pero pensé que con la crema que hago para la tarta de zanahoria, que me la como a cucharadas, estarían mejor. Y os lo aseguro, ¡son una pasada! Sólo tenéis que tener en cuenta elegir un buen aroma.


dimecres, 4 de setembre del 2013

CUPCAKES DE CAPPUCCINO AMB CREMA DE TOFFE (amb thermomix)



El món de la rebosteria m’ha proporcionat moltes coses bones i, una de les millors, és un grup de 24 amigues molt especial.  Ja hem fet més d’una trobada. Física vull dir, perquè mitjançant el “wasap” estem connectades les 24 hores del dia.

El mundo de la repostería me ha proporcionado muchas cosas buenas y, una de las mejores, es un grupo de 24 amigas muy especial. Ya hemos celebrado más de un encuentro. Físicamente quiero decir, porque a través del “wasap” estamos conectadas las 24 horas del día.

En el grup s’expliquen moltes coses, bones o dolentes, i sempre intentem ajudar-nos les unes a les altres. Si necessitem una recepta infal·lible, un consell sobre la decoració de la botiga, si un familiar no es troba prou bé, si ens ha passat alguna cosa curiosa, o no tenim un bon dia, ... o simplement volem riure una estona. Hem creat un vincle molt especial entre totes. Son amigues!

En el grupo se explican muchas cosas, buenas y malas, y siempre intentamos ayudarnos las unas a las otras. Si necesitamos una receta infalible, un consejo sobre la decoración de la tienda, si un familiar no se encuentra muy bien, si nos ha pasado algo curioso, o no tenemos un buen día,… o simplemente queremos reírnos un rato. Hemos creado un vínculo muy especial entre todas. ¡Somos amigas!



Encara que ens vam conèixer a través de les xarxes socials, poc a poc ens anem coneixent en persona. Jo tinc la gran sort que a prop de Barcelona hi vivim unes quantes i ens és bastant fàcil fer trobades. I dues d’elles, l’Anna i l’Eva, tenen casa molt a prop de mi.

A pesar de que nos conocimos a través de las redes sociales, poco a poco nos vamos conociendo en persona. Yo tengo la gran suerte de que cerca de Barcelona vivimos unas cuantas y nos resulta bastante fácil celebrar encuentros. Y dos de ellas, Ana y Eva, tienen casa muy cerca de mí.

Aquest passat mes d’agost, una de les amigues, la Sònia, va venir a actuar al poble de l’Anna amb el seu grup de dansa del ventre tribal “Zaghareet Tribal Group”. I allà, parlant amb l’Eva d’uns caramels de toffe recoberts de xocolata que m’havia regalat una altra amiga del grup, la Margarita, vam pensar fer juntes aquest cupcakes de capuccino amb crema de merengue suís amb sabor a toffe, amb la recepta que té l’Eva al seu bloc Pecando con Eva, i publicar-ho el mateix dia. Un bloc que heu de visitar ara mateix!

Este pasado mes de agosto, una de las amigas vino a actuar al pueblo de Ana con su grupo de danza del vientre tribal “Zaghareet Trival Group”. Y allí, hablando con Eva de unos caramelos de toffe cubiertos de chocolate que me había regalado otra amiga del grupo, Margarita, pensamos en hacer juntas estos cupcakes de capuccino con crema de merengue suizo con sabor a toffe, con la receta que tiene Eva en su blog Pecando con Eva, y publicarlo el mismo día. ¡Un blog que debéis visitar ahora mismo!



INGREDIENTS                                          INGREDIENTES

Pels cupcakes de capuccino:                Para los cupcakes de capuccino:
200 gr. d’oli de gira-sol                         200 gr. de aceite de girasol
200 gr. de sucre                                     200 gr. de azúcar
200 gr. de farina                                    200 gr. de harina
2 ous                                                       2 huevos
2 culleradetes de capuccino soluble     2 cucharaditas de capuccino soluble
50 ml. de llet                                          50 ml. de leche
½ culleradeta de llevat en pols             ½ cucharadita de levadura en polvo
un pessic de bicarbonat                         un pellizco de bicarbonato

Per a la crema de toffe:                           Para la crema de toffe:
70 gr. de clara d’ou                                 70 gr. de clara de huevo
140 gr. de sucre                                      140 gr. de azúcar
210 gr. de mantega                                 210 gr. de mantequilla
2 cullerades de toffe en pasta                2 cucharadas de toffe en pasta



PREPARACIÓ:

Primer escalfem el forn a 180º i preparem les càpsules. Comencem per batre el sucre amb els ous durant 6 minuts, a 37º i velocitat 3 ½ .
Programem la màquina 3 minuts a velocitat 3 ½ i anem incorporant l’oli i la llet poc a poc.

Afegim la farina prèviament passada pel sedàs amb el llevat, el bicarbonat i el cafè, i batem uns segons a velocitat 6.
Passem la massa a les càpsules omplint només 2/3 i introduïm al forn uns 20 minuts.

Al treure del forn esperem 5 minuts abans de passar-les a una reixeta per refredar totalment, i aleshores introduirem una trosset de xocolata que s’estovarà amb la calor residual.

PREPARACIÓN:

Primero calentamos el horno a 180º y preparamos las cápsulas. Empezamos por batir el azúcar con los huevos durante 6 minutos, a 37º y velocidad 3 ½.
Programamos la máquina 3 minutos a velocidad 3 ½ y vamos incorporando el aceite y la leche poco a poco.

Añadimos la harina previamente tamizada junto con la levadura, el bicarbonato y el café, y batimos unos segundos a velocidad 6.
Pasamos la masa a las cápsulas llenando sólo 2/3 y las introducimos al horno unos 20 minutos.

Al sacarlos del horno esperamos 5 minutos antes de pasarlos a una rejilla hasta enfriar totalmente, y entonces introducimos un trocito de chocolate que se ablandará con el calor residual.



Per a la crema de toffe fem una crema de merengue suís (Swiss Meringue Buttercream) i primer de tot hem de muntar el merengue. Posem la papallona al vas i afegim les clares d’ou i el sucre i programem 2 minuts, 50 º, velocitat 3 ½.

Posem el vas a la nevera uns 15 minuts per a refredar bé el merengue i mentre tallem la mantega a daus. Tornem a posar el vas a la màquina i a velocitat 3 i sense temps anem afegint la mantega fins que aconseguim que la crema tingui la textura adequada.

Para la crema de toffe hacemos una crema de merengue suizo (Swiss Meringue Buttercream) y primero que nada tenemos que montar el merengue. Ponemos la mariposa en el vaso y añadimos las claras de huevo y el azúcar y programamos 2 minutos, 50º, velocidad 3 ½.

Ponemos el vaso en la nevera unos 15 minutos para enfriar bien el merengue y mientras cortamos la mantequilla a dados. Volvemos a poner el vaso en la máquina y a velocidad 3 y sin tiempo vamos añadiendo la mantequilla hasta que conseguimos que la crema tenga la textura adecuada.

 


Per decorar uns cupcakes hem desfet una mica de la xocolata del farcit i uns altres tenen els caramels de toffe recoberts de xocolata que van donar peu a aquesta col·laboració.

Para decorar unos cupcakes hemos deshecho un poco del chocolate del relleno y otros tienen los caramelos de toffe cubiertos de chocolate que dieron pie a esta colaboración.



Ens els vam menjar acompanyades de l’Anna i la Cèlia, a la terrassa de l’Eva al seu apartament de Sitges, davant el mar, en una tarda de tempesta d’estiu. I els vam acompanyar amb uns mojitos (fluixets de rom, eh!). Potser no sigui la combinació més saborosa, però després de dos cupcakes... us asseguro que els mojitos entraven molt i molt bé!
Nos los comimos acompañadas de Ana y Celia, en la terraza de Eva en su apartamento de Sitges, frente al mar, en una tarde de tormenta de verano. Y los acompañamos con unos mojitos (¡flojitos de ron, eh!). Quizá no sea la combinación más sabrosa, pero después de dos cupcakes… ¡os aseguro que los mojitos entraban muy, muy bien!


L’Anna, l’Eva i jo mateixa


¡¡¡DEDICADO A MIS DIVINAS AMIGAS!!!

dimarts, 23 de juliol del 2013

CUPCAKES DE LIMON

 
Una nova entrada, que ara feina temps que no escrivia. I després d’aquest descans he decidit introduir més receptes, que és una cosa que em ve molt de gust. M’agrada allò de provar coses noves.
Una nueva entrada, que ahora hacía tiempo que no escribía. Y después de este descanso he decidido introducir más recetas, que es una cosa que me apetece mucho. Me gusta probar cosas nuevas.
 
 
Avui us porto uns cupcakes de llimona, molt tendres i refrescants. Els he fet com a suport d’uns macarons pel taller que estic fent amb Cupcakes a gogo i que es diu “Macarons al milímetro”. Però de macarons ja en parlarem en un altre moment.
Hoy os traigo unos cupcakes de limón, muy tiernos y refrescantes. Los he hecho como soporte de unos macarons para el taller que estoy haciendo con Cupcakes a gogo y que se llama “Macarons al milímetro”. Pero de macarons ya hablaremos en otro momento.
 
 
Volia fer uns cupcakes sense aromes o emulsions, sinó que portessin suc i pell de llimona, i he trobat els Lemon Raspberry de Victoria’s Cakes en el darrer número de la revista Sweet Magazine. Però he fet algunes modificacions.
Quería hacer unos cupcakes sin aromas o emulsiones, sino que llevaran zumo y piel de limón, y he encontrado los Lemon Raspberry de Victoria’s Cakes en el último número de la revista Sweet Magazine. Pero les he hecho algunas modificaciones.
 

Ingredients per a 10-12 cupcakes:         Ingredientes para 10-12 cupcakes:

100 gr. de mantega                                         100 gr. de mantequilla

100 gr. de sucre                                               100 gr. de azúcar

2 ous petits                                                       2 huevos pequeños

25 ml. de suc de llimona                                  25 ml. de zumo de limón

125 gr. de farina                                               125 gr. de harina

5 gr. de llevat en pols                                      5 gr. de levadura en polvo

pell ratllada d’una llimona                               piel rallada de un limón

Engeguem el forn a 180º i preparem les càpsules.

Comencem batent la mantega amb el sucre fins que tingui textura de crema.

Afegirem els ous d’un en un, una mica batuts, però integrant bé el primer abans de incorporar el segon. I després afegirem el suc de llimona.

Quan ja estigui integrat, anirem afegint en un parell de vegades la farina i el llevat, que ja haurem passat per sedàs.

Per acabar, incorporarem la pell de llimona.

Repartirem la massa a les càpsules, no més d’un terç de la seva capacitat, i els posarem al forn durant uns 18 minuts. Però abans de retirar del forn hem de comprovar que estan cuits punxant amb una brotxeta o similar i que surto neta. I un cop fora, hem d’esperar uns 5 minuts abans de passar-los a una reixeta a refredar.

Encendemos el horno a 180º y preparamos las cápsulas.

Comenzamos batiendo la mantequilla con el azúcar hasta que tenga textura de crema.

Añadiremos los huevos de uno en uno, un poco batidos, pero integrando bien el primero antes de incorporar el segundo. Y después añadiremos el zumo de limón.

Cuando ya esté integrado, iremos añadiendo en un par de veces la harina y la levadura, que habremos tamizado.

Para acabar, incorporamos la piel de limón.

Repartimos la masa en las cápsulas, no más de un tercio de su capacidad, y los pondremos en el horno durante unos 18 minutos. Pero antes de retirarlos del horno tenemos que comprobar que están hechos pinchando con un palillo o similar y que éste salga limpio. Y una vez fuera, tenemos que esperar unos 5 minutos antes de pasarlos a una rejilla para enfriar.



Aquesta vegada els he farcit amb lemon curd i els he decorat amb una buttercream de llet merengada. Estan boníssims i gens empallegosos! I pel taller de macarons he acabat la decoració amb uns macarons de canyella farcit de formatge crema i praliné d’avellanes. Deliciós!!!

Esta vez los he rellenado con lemon curd y los he decorado con una buttercream de leche merengada. ¡Están buenísimos y nada empalagosos! Y para el taller de macarons he acabado la decoración con unos macarons de canela rellenos de queso crema y preliné de avellanas. ¡¡¡Delicioso!!!



Proveu-los, que segur que us agraden!

¡Probadlos, que seguro que os gustan!

dijous, 20 de juny del 2013

CUPCAKES DE LECHE MERENGADA


 
Quan era petita només hi havia gelat de xocolata, de vainilla, de nata i de maduixa. I poca cosa més. Potser per això recordo perfectament el dia que la meva cosina em va donar a provar el de llet merengada.

Cuando era pequeña sólo había helado de chocolate, vainilla, nata y fresa. Y poca cosa más. Quizá por eso recuerdo perfectamente el día que mi prima me dejó probar el de leche merengada.

Llet què? Llet merengada. Llet amb ous, sucre, canyella i pell de llimona. Fresqueta de la nevera!!! Deliciosa!!! Em recorda el gust de l’arròs amb llet, una de les meves nombroses debilitats.

¿Leche qué? Leche merengada. Leche con huevos, azúcar, canela y piel de limón. ¡¡¡Fresquita de la nevera!!! ¡¡¡Deliciosa!!! Me recuerda el sabor del arroz con leche, una de mis numerosas debilidades.

Quan vaig descobrir la llet merengada en pasta va ser automàtica la necessitat de comprar-la. I aquest cap de setmana vaig trobar l’ocasió d’estrenar-la. Era la Diada de l’escola del meu fill i dissabte vam organitzar un esmorzar i un vermut, abans i després del partit (que es va convertir en un esmorzar-vermut perquè l’altre equip no va venir).

Cuando descubrí la leche merengada en pasta fue automática la necesidad de comprarla. Y este fin de semana tuve la ocasión de estrenarla. Era la Diada de la escuela de mi hijo y el sábado organizamos un desayuno y un vermut, antes y después del partido (que se convirtió en un desayuno-vermut porque el otro equipo no vino).
 
 

La recepta la vaig trobar al blog de Capricho cupcake, però jo he fet algunes variacions. Aquesta és la recepta per a 12 cupcakes tal i com els vaig fer, i que fan ser un èxit entre els nois i els pares, i l’entrenador.

La receta la encontré en el blog de Capricho cupcake, pero he hecho algunas variaciones. Esta es la receta para 12 cupcakes tal y como los hice, y que fueron un éxito entre los chicos y los padres, y el entrenador.

Ingredients:                                   Ingredientes:

125 gr. de mantega                       125 gr. de mantequilla

130 gr. de sucre                            130 gr. de azúcar

2 ous L                                            2 huevos L

200 gr. de farina                            200 gr. de harina

1 i ½ culleradetes de llevat          1 y ½ cucharaditas de levadura

120 ml. de llet semi                       120 ml. de leche semi

3 cullerades de llet                        3 cucharadas de Leche merengada

   merengada en pasta                              en pasta

 

Per al buttercream:                       Para la buttercream:

        

200 gr. de mantega                       200 gr. de mantequilla

215 gr. d’icing sugar                     215 gr. de icing sugar

2 cullerades de llet semi               2 cucharadas de leche semi

2 cullerades de llet                        2 cucharadas de leche merengada

   merengada en pasta                              en pasta
 

 
 
 
Engeguem el forn a 180 º i preparem la safata de cupcakes amb les càpsules.

Passem la farina i el llevat (tipus Royal) pel sedàs i reservem.

En un bol posem la llet i li afegim les cullerades de llet merengada en pasta.

La mantega, que ha d’estar a temperatura ambient, la batem durant 3 o 4 minuts, fins que blanquegi i tingui la textura de pasta de dents, que afegirem el sucre.

Quan estigui integrat li afegirem els ous un a un, esperant que s’integri el primer abans de posar el segon.

Ara posem la meitat de la farina i barregem (aneu en compte de fer-ho a poc a poc o tindreu una cuina “enfarinada”). Quan la barreja sigui homogènia afegim la llet amb la pasta de llet merengada, seguim barrejant i afegim la resta de la farina.

Omplim les càpsules de massa només fins a la meitat o 2/3. Les posem al forn uns 20 minuts o fins que un pal de broqueta surti net.

Els deixem reposar 5 minuts a la mateixa safata i després els passem a una reixeta fins que es refredin completament.
 
 

Encendemos el horno a 180 º y preparamos la bandeja de cupcakes con las cápsulas.

Tamizamos la harina y la levadura (tipo Royal) y reservamos.

En un bol ponemos la leche y le añadimos las cucharadas de leche merengada en pasta.

La mantequilla, que tiene que estar a temperatura ambiente, la batimos durante 3 ó 4 minutos, hasta que se blanquee y tenga la textura de pasta de dientes, que añadiremos el azúcar.

Cuando esté integrado le añadiremos los huevos uno por uno, esperando que se integre el primero antes de poner el segundo.

Ahora ponemos la mitad de la harina y mezclamos (vigilad y hacedlo poco a poco o tendréis una cocina “enharinada”). Cuando la mezcla sea homogénea añadimos la leche con la pasta de leche merengada, seguimos mezclando y añadimos el resto de la harina.

Llenamos las cápsulas de masa sólo hasta la mitad o 2/3. Las metemos en el horno unos 20 minutos o hasta que el palo de una brocheta salga limpio. Los dejamos reposar unos 5 minutos en la misma bandeja y después los pasamos a una rejilla hasta que se enfríen completamente.

Mentre preparem la buttercream i comencem passant el sucre pel sedàs i posant la pasta de llet merengada a la llet.

Hem de batre la mantega durant uns minuts abans d’afegir l’icing sugar i la llet, i continuar batent fins que la barreja sigui cremosa, que la posarem en una màniga de pastisseria per a decorar el cupcakes.

Mientras preparamos la buttercream y empezamos por tamizar el azúcar y poniendo la pasta de leche merengada en la leche.

Tenemos que batir la mantequilla unos minutos antes de añadir el icing sugar y la leche, y continuar batiendo hasta que la mezcla sea cremosa, que la introduciremos en una manga pastelera para decorar los cupcakes.
 
 

Com a toc final vaig posar per sobre un polsim de canyella que em van portar de Sri Lanka (sobèrbia!!!).

I per acabar... ens els mengem! I millor si estem acompanyats, perquè  són tant suaus que podríen volar d’una atacada.

Como toque final espolvoreé por encima una pizca de canela que me trajeron de Sri Lanka (¡¡¡soberbia!!!).

Y para acabar… nos los comemos!!! Y mejor si estamos en compañía, porque son tan suaves que podrían volar de una atacada.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...